30 maj, och asvarmt !

Jag är heeeeeeeeeeeeeeeeelt slut! Har stått upp nästan hela dagen idag, trött i benen.. :)
Var inte meningen alls att jag skulle ut på krogen igår efter jag slutat jobba, men så blev det iallafall tack vare lilla Linda Fe.. Jessica och Micks hade kommit för att gå på Heartbreak, och Linda hade kommit för att käka? xD Tror det är viktigt för henne att poängtera att hon inte var med på Heartbreak. ;) Väldigt trevligt att träffa alla igen, det var ett bra tag sen!

Efter jobbet åkte jag till ett hotell jag inte visste fanns i Gävle, träffade dom där, snackade lite osv innan jag drog hem och duscha och fixa för att sedan åka in igen. Skjutsade Linda till tågstationen också.

När jag åkte ner igen så träffade jag Jessica och Micks utanför Heartbreak och vi gick in, inte mycket folk alls då, men det kom allt eftersom. I vilket fall så var Ola där, ehm.. vet inte riktigt vad jag ska säga om framträdandet men han såg mest vansinning och helt galen ut på scenen xD Hans frilla var inte okej heller; "Jag ville se ut som Nick Carter!" xD
Kvällen avslutades på Subway.
Sov endast 4 timmat inatt, upp 7 för att åka och jobba. 8.30-18.30. Som sagt så är jag otroligt trött och ska ta det väldigt lugnt ikväll. Tv eller film blir det. Skönt att ta det lugnt också, ibland ;)
Hoppas det är nice på turnépremiären!

Det var nått viktigt jag hade tänkt skriva om, men glömde vad det var.. äh, får återkomma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0