30 april och framåt

På Valborg åkte jag först hem till Sandra och grillade med hennes familj. Jag skötte grillen, blev asgott! ;) Trevligt iallafall, sen åkte vi buss till Susanna, hennes mamma skjutsade in oss till stan lite senare där vi mötte Sara och så åkte vi hem till Martin. Där var Fredde, Jocke och Thomas också. Blev party på hög nivå där. Väldigt roligt!

          

Folk fick för sig att vi skulle gå till Högskolan för att se brasan, jag ville inte, men jag hade inget att säga till om ;) haha! Vi drog dit, Susanna hoppade på kryckor och jag satt på Martins rygg halva vägen.. Kom fram till slut, och då hade den nästan brunnit ner. Så det sket sig. Jag och Martin var skitpepp på Heartbreak, men inte de andra.. men vi drog dit iallafall, såg kön.. stog i kö ett tag. Efter att ha kommit typ 2 meter på kanske 30 minuter så orkade vi inte mer. iallafall så träffade jag ett par skitsköna snubbar som jag trodde var från Gbg, men de var från Sköövde! Haha, jag dog, de pratade väldigt roligt!  Sen drog jag till donken av nån anledning, där jag träffade Alex. Han följde med mig ner mot Heartbreak igen där jag skulle vänta på skjuts hem. Kom hem, och slocknade så småningom efter ett par pinsamma telefonsamtal.

Dagen efter så var jag på köpis med Alex en stund, sen jobbade jag lite, efter jobbet så drog jag hem till Sara där alla från gårdagen var och grillade. Väldigt mysigt faktiskt. :) Blev lite fest där också, fast jag drack inget eftersom jag körde bil^^
Igår vare 20 årsfest hos Jonte! jag jobbade hela dagen först, sen hem fixa massa saker sen drog jag till Sätra och joinade resten. =) Väldigt rolig kväll. Blev lite för mycket för födelsedagsbarnet kanske ;)
Senare samma kväll så drog jag ner på stan och träffade Sandra, Stina, Sara och Anna. Anna fyller 18 idag så de var ute och firade henne :)
Har även jobbat idag, 9.30-19. Oskön tid. Men det gör inget. Worka resten av veckan också. SEN MALLIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0