-"elin..."

Nu har jag vart ledig ett par dagar, har inte gjort mycket alls den tiden. Igår var jag ut och festade lite, träffade Jonte, Posa, Johanna, Verran, Maja, Linda + massa andra på Berggrenska. Det var tydligen 23 där? Äh, det gick ändå ;) Satt där en stund innan vi bestämde oss för att dra vidare till Tant Grön. Satt där tills klockan var lite över 23, tror halva j20 var där också^^ Haha!
Träffade även Emma Selin som jag gick i samma klass som för länge sedan, mycket roligt! Linda och hennes kompisar kom, lämnade Jonte och gänget och drog till Goya. Var inte så mycket folk där då, så vi tog stämpel och drog vidare till Jackpot. Var där i typ 30 minuter så gick vi till Goya igen, och då var det helt plötsligt jättemycket folk där! Alla kom samtidigt. :p
Det var fruktansvärt varmt inne på Goya, var ut väldigt många gånger för att ta luft.. Lämnade Linda och gänget och drog och sov. :p Blev väckt imorse och tog bussen hem.
Sen idag har jag vart med Jonte, vi var ut och cyklade, sköt Andreas Jämtin och kollade på 100 höjdare-klipp! Otroligt roligt faktiskt! :D
Imorron ska jag jobba, sedan blir det utgång, igen.. :p Denna gången med Susanna och gänget ;D Vet inte riktigt vilka som ska med, men det blir nog roligt! Vi ska till Heartbreak iallafall. =)


I´m sorry.
I am what I am and it´s all I can be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0