Vad ska jag göra med mitt liv?

Den frågan ställer jag ungefär varenda dag till mig själv. Och alltid blir svaret Los Angeles. Det finns verkligen inget annat jag vill göra nu än att åka dit. Folk frågar/säger att jag måste börja plugga, men varför? Jag vet ju inte ens vad jag vill bli?! Det går inte en enda dag utan att jag tänker på hur otroligt roligt och underbart jag hade det där, och jag längtar hela tiden. Jag pratar fortfarande med mina nya vänner jag fick där; Sam, Marie, Cannon och Alex. Amerikanare är kanske hur härliga som helst! Det finns inget häftigare! Det är en sån otrolig skillnad mot Sverige, tråkiga Sverige.
Och säg inte att det bara är dumheter jag tänker på, för det kan faktiskt hända, bara man vill.
Skulle någon erbjuda mig boende där så skulle jag inte banga för en sekund!
Att jag bokade min biljett och resa till Los Angeles var bland det bästa jag gjort i hela mitt liv, och vill uppleva det igen.. en längre tid.



Det var allt jag ville säga för tillfället. Nu ska jag sova. GoodNightSleepTight ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0