Vad äre för fel på mig?!

..sa ju att jag inte skulle blogga, men ändå sitter jag här :D Hittade en funny lista. Från Sandra igen ;)

1. Värsta känslan?

När man inte gör något rätt, fast man förösker. När folk tycker att man tråkig, när jag vaknar tidigt på morgonen och inte kan somna om, när man sitter i ett flygplan och är på väg att störta.. finns massor med saker. :)
2. Bästa känslan?

Love,love,love ;) haha
3. Din första tanke när du vaknar?

"Vad är klockan?"
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

D'- Strobelight
5. Har du någonsin varit kär?

Helt ärligt, nej.
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Ett par hockeytröjor, min balklänning (haha?!) och tapeter såklart!
7. Vad har du under sängen?

Damm och kartonger
8. Ser på?

Just nu? -Lie to me.
9. Lyssnar på?

Nada right now..
10. Skriv nått smart!

1+1=2 ?
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Hmm..svårt.. får klura på den.:)
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Susa undrade om jag ville hänga på till köpis idag..
13. Vad vill du bli när du blir stor?

Något bra.. vad nu det innebär..:p
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Snäll (?) för snäll kanske.. och tråkig..
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

När jag tog studenten och när jag landade med flyget i Los Angeles! Vilken resa!! =D
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

-
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

-
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Flyga.. helt klart. och kunna läsa tankar.. :p
19. Vad är du beroende av?
cola.. och mina vänner. :')
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Massa saker. x) Orkar inte räkna upp allt här. ;)

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, ska slappa resten av dagen, sedan jobba imorron igen. see ya


Kommentarer
Postat av: Carola

Hej kära arbetskamrat, jag híttade din blogg och blev lite nyfiken. Hoppas att allt är bra med dig. :)



Kopierat från din blogg:

1. Värsta känslan?

När man inte gör något rätt, fast man förösker. När folk tycker att man tråkig.



Du får inte tro att du aldrig gör saker rätt, det är klart att du gör det, man kan aldrig göra mer än sitt bästa och du är bra precis som du är. Bra även om dom saker du gör inte blir som du velat. Du är bra för att du är du. Och du är inte alls tråkig. Tycker att du är en snäll och mysig tjej att jobba med. Massa massa kramar från Carola

2009-03-27 @ 18:30:41
URL: http://smooaa.blogg.se/
Postat av: gay

sällan härmar mig ;D fast jag vet att du vill vara lika cool so mig ;D

2009-03-28 @ 12:46:35
URL: http://cederlundsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0