UTGÅNG

Igår jobbade jag hela dagen, sedan hem skynda duscha, byta om osv. och sedan dra till Bomhus där folket var och förfesta.:) Hmm, var inte allt för roligt där om jag ska va ärlig. Kass musik och ganska osocialt folk. Vi tog bussen till stan iallafall, Sandra och Stina hann med en pisspaus innan bussen kom också. Hoppade av bussen på Söder för vi skulle ta ut pengar vid Olearys hade vi tänkt, men det blev inte så, utan det blev en till pisspaus bakom nått hus och sedan tog vi ut pengar vid biblioteket. Gick till Heartbreak, där det inte var så mycket folk, men vi hade asroligt ändå! ;D Började lite på dansgolvet, sedan blev det tequila (han i baren var sööt!) ;p haha!
Sedan träffade vi på Stefan, Marcus, Jim och c/o. Fick dricka, thank you ;) Sedan massa snack och skrattanfall, folk försvann hit och dit så jag blev kvar med dom ett tag. När Susanna och Sandra kom tillbaka så gick vi och satte oss, beställde mer tequila, vilket jag inte borde gjort, men men. :) Det kom en snubbe och satte sig vid oss och börja snacka
-"Jag är tuuurrk på buuurrk!" Haha, börja asgarva för det lät så roligt. :') Han bjöd också på dricka, vilket gjorde saken värre än vad det redan var. I vilket fall så skulle Sandra hitta en snubbe åt mig, så råkade jag säga att snubben mittemot var söt... Sandra gick fram och han var lyckligt förlovad. Pinsamt värre, men vilken OSIS! ;) haha!
När det började bli sent så fick vi skjuts hem av Niklas, Stinas kusin. :) Kom hem, snackade med Jonte i telefonen och sedan slocknade jag direkt. Låg och drog mig till kl 13 idag, hade ingen större lust att gå upp innan. :p Har inte gjort mycket alls idag, suttit vid datorn, var på konsum och handlade lite innan hockeyn började. Brynäs spelade mot FBK borta idag, torsk blev det med 2-1, Widing gjorde målet iallafall. Får hoppas på nästa match! Sedan var det Melodifestivlaen..jag lyssnade bara, jag har suttit med min lilla dator här framför brasan hela kvällen.
Nyss kollat Crocodile Dundee in Los Angeles, de var på massa ställen där jag vart! Sjukt coolt. Har snackat med Marie och Cannon också, på tal om LA. Jag satt och berättade lite om våran kära julbock. De tyckte nog de var otroligt konstigt, men roligt!
Nej.. Nu ska jag snart ta och gå och lägga mig. Börjar bli lite sleepy. :)
Några bilder från igår:
   
 

Hejsvejs. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0