Usch vad mycket utgång det blir

Men det är ju satans kul! :D Var inte alls tänkt att jag skulle ut igår, men det blev så ändå. Drog till Stefan och de andra på Söder först på förfest, sen drog vi ner till Heartbreak. Var ganska lite folk där när vi kom, men efter kanske 30 minuter var det nästan packat! Jättemycket folk man känner var där, och folk man inte sett/pratat med på länge. ;)
Partajjade vidare och hittade Linda och Carro i vimlet, hängde med dom en stund för jag tappade bort alla andra x) Spanade på folk, drack, dansade och hade asroligt!
När den blev efter 02 och de stängde så stog jag utanför en stund och 'kollade på folk'. Haha! Stefan och de andra hade redan dragit så jag var all alone. 2 killar kom fram och sa att de pluggade till kriminaltekniker här.. hmm.. Anyway så följde dom med mig en bit på vägen upp till Stefan. Gick upp dit och fick ett sms, drog ner på stan igen xD Hmm. Jag hade väldigt trevligt iallafall! :) Vaknade 9, vilket innebar 3 h sömn.. inte okej.
 Hemma nu iallafall, ska ta det lugnt och sedan göra mig redo för nästa fest..

Ikväll äre ju mellofinal också! Jag gillar Sarah Dawn Finers låt. Moving on. It´s gooood!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0