Snöstorm 23 mars (!!!!)

När jag kollade ut genom fönstret för någon timme sedan var det snöstorm.. -.- Jag orkar inge mer snö nu! Tänk vad härligt det skulle vara att va utomlands nu.. där det är varmt, typ Thailand. Jag är så avis på Linda som åker dit om några dagar!
Igår var jag så trött och orkade verkligen inte göra någonting alls. Laddade ner 2 filmer, Australia och Role Models. Så jag kollade på dom igår. Australia var väldigt bra, men aningen lång..Och Role Models var bara asrolig! :D
Jobbade i cafét idag, 8-17. Helt okej tid faktiskt, skönt att åka hem medans det är ljust ute. :)
Imorron ska jag jobba igen, 16-21.15. Jobbar resten av veckan också, så mycket mer bloggande än såhär blir det nog inte förrän tors-fre kanske, om det inte händer nått roligt som är värt att ta upp. ;)

 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0