interview

..ska jag på idag. :) anställningsintervju. Hoppas det går bra!
Nu de senaste dagarna har det jobbats en hel del, börjat i cafét på Maxi nu också, så snart har jag nog gjort allt som går att göra på det stället. :p Men det är skoj med nya saker. Hoppas på att det blir en riktigt rolig helg nu, kompisar, fest osv.! =) Looking forward to it! yey!
Mm, så förutom intervjun så är det inget mer inplanerat idag. Ska hämta syster i fba snart. Får se om jag kanske drar till köpis en sväng om jag får tråkigt, men helst inte eftersom det har varit mycket räkningar den här månaden och jag knappt har några pengar kvar! :/ usch, hata räkningar!!

Haha, på tal om ingenting så var det ett program på trean igår om Arlanda och hur det går till där. Ganska kul att se med tankte på att jag var där för inte så länge sedan och hade problem själv. Tur de inte filmade då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0