INTERPOOL & GOYA

Igår jobbade jag 12-16.30. Pruppmycket folk! Men det gick bra, och efter jobbet drog jag hem, gjorde mig iordning och sedan vidare till Susa. Jag, Susa, Sara och Stina fick skjuts ner på stan och vi hoppade av vid torget. Vi skulle dra och käka någonstans, men hade inte riktigt bestämt oss för vart. :p Fick för oss att vi skulle prova med Helt Enkelt, men där vare ju smockat med folk så vi drog till Interpool där vi fick bord direkt, istället för att vänta 1 timme på bord på Helt Enkelt.:) Jag åt lax med potatis.. satans gott! Och de andra kött. "-Ge mig ett djur!!" Haha!

När vi ätit färdigt drog Sara och Stina hem, tråkisar ;) medans jag och Susa gick till Alex där de var massa annat folk också. :) Väldigt roligt vare!
   
Innan vi drog till Goya så stannade vi till på Absint och drack lite mer där. :)

 







På Goya hände det massor med saker. Chockerande och roliga. Mest roliga ;) Jag och Susanna missade sista bussen hem, eh.. vi gick runt lite på stan och försökte komma på vad vi skulle göra, ringde lite kompisar och skulle fråga om vi kunde sova där, men ingen svarade! Satan.. så det slutade med att vi ringde Susas mamma som kom och hämtade oss. :)
"-Känner du han i vit mössa?"
-"Nää.. jag vet bara vem det är..."
-"Är du rädd om hans liv..? " och massa mer. x) Haha! Kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0