Heartbreak. (igen!)

Haha tänkte inte skriva så mycket om gårdagen, den såg ungefär ut exakt som dagen innan då jag också var på Heartbreak. Så de är lite onödigt att skriva 2 gånger. ;) Vi var på förfest hos Zandra och Tommy i Andersberg, sen blev det gratis taxi ner på stan ;D wohoo! Skönt att slippa åka buss, fast när vi väl kom dit så vare ju ganska lång kö.. och killarna vi hade med oss gillade inte det så mycket..:p Sen att de var 23 blev ju också lite nervöst..ALLA slapp visa leg, utom jag..."Kan du sköta dig som om du var 23..?" xD
Hmm.. har fått höra att jag är liten 2 dagar i rad nu.. "Vad liten du är ;)"  Jag antar att jag alltid kommer se liten ut, men skit samma :D
Efter 2 dagars festande och 3 timmars sömn totalt så sov jag väldigt länge idag... 14.30 (!!!) Jag har aldrig sovit så länge i hela mitt liv tror jag.. Haha, var inte dåligt trött igår heller när jag var på väg hem.
Så idag blire bara slappa. Börjar bli hungrig så jag lära väl äta nått snart. Är Beck på tv ikväll, så det blir väl det jag har att se fram emot. =)



Hehe, Stefan var dock inte med igår, men Susa var ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0