GOYA

Igår var jag på Goya, för omväxlingsskull. :p Hade inte vart där sen den där hemska kvällen någon dag efter jul, då det blev lite för mycket. ;)
Blev förfest i Hagaström iallafall, mamma skjutsade mig och vi virrade runt där ett tag innan vi kom rätt. Niclas kom och mötte mig, så gick vi till Tobbe som fyllde 20 år (jag hade ingenaning!), men där var iallafall en heldel folk man kände igen och hade gått i samma klass som, så det var askul! Johan höll på att utbilda sig till bartender, så han gjorde iordning dricka till oss.
Oscar: "Johan begår inte du tjänstefel nu?"
Johan: "Vadårå? Jag och Elin har gått i samma klass.."
Oscar: " :O men gud förlåt!! Jag trodde du var 16!!"
HAHAHAHAHAHA!  Sen sa han förlåt till mig säkert 10 ggr under kvällen, men det var ju lugnt! Jag vet att jag ser liten ut, och det är inte första gången någon säger så ;)
Vi tog 00-bussen till stan, och den bussresan var nog den roligaste någonsin! :D Här kommer ett par minuter av den;

När vi kom fram till stan gled vi in på Goya..Vakten: "Dig vill jag se leg på!".. Haha!
Träffade även en ganska mycket folk inne på Goya som man kände. :) Så var det dance dance dance hela kvällen, bland annat till EMD ;D haha!
Så idag blir det en riktig slappdag, har laddat ner 2 filmer, Australia och Role Models, så dom ska jag kolla på och käka chips och dricka cola ;) yummie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0