FÖRSTA MARS

Och den här dagen var lite bättre än gårdagen. :)  Vaknade kl 13, fick igen all sömn som jag inte fick igår natt. Åt lite frukost och satt lite vid datorn. Sedan bestämde jag mig för att dra till köpis en sväng, det blev att jag köpte årets första bikini (det blir devinitivt fler!), och lite underkläder blev det med. :)
När jag var klar där så ringde jag emil och kollade vad han höll på med, han och jonte skulle dömma en innebanymatch på treffen, så jag hängde på dit, Strömsbro-Mora spelade och Mora vann med typ 10-4. x)  

När det var färdigt så följde jag med emil hem, lära ju se hans nya lägenhet! Den var iallafall superfin! Där blir det många förfester framöver. ;) Maha!
Nu sitter jag och kollar Beck.
Tja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0