Break

Ja, nu är det slut på hockeyn för den här säsongen. Har varit otroligt roligt att varje vecka (förutom när jag var i los angeles) minst en gång, åka till Läkerol och kolla in Brynäs. Det är så synd att det verkligen inte kommer fler folk och kollar live, för det blir sån otroligt skön stämning där när alla är taggade till 100 och verkligen försöker, istället för att bara sitta och titta på det dåliga och komma med fula kommentarer. Det har vart många gånger då jag verkligen vela säga till, men inte gjort det.
Och när Brynäs kommer in på isen, alltså, bara själva introt är ju världens partylåt! Jag blir astaggad och kan knappt sitta stilla. Är det bara jag?!  Varför är inte hela hallen verkligen med och klappar fram dom då? Minitigrarna får faktiskt mer applåder än själva Brynäs, det är ruggit illa! Visst ska småkillarna/tjejerna också få applåder och de är duktiga (de flesta bättre än mig på att åka;)) men när hemmalaget inte får någon support så blir man lack..
Och klacken...alltså, det är verkligen bra att de försöker få igång alla tråkiga Gävlebor, och även herrarna på 'långsidan mittemot' (jag brukar sitta på E med alla slipsnissar ;), så det blir mittemot) dom är ju skitcoola! De har säkert vart där varje match och försöker få igång Läkerol, och det funkar, absolut, men när sedan klacken kommer och 'förstör' och inte kan klappa i takt så slutar alla istället och då blir det bara klacken. Kan ni inte klappa i takt?! Klacken gör allitd i ett snabbare tempo som inte resen hänger med på.

Nu blev det ett inlägg med ganska mycket kritik, men det här har jag gått och tänkt på väldigt länge. Så nu kom det ut.
Vi kan, vi vill, vi SKA! - nästa säsong

Idag blir det en väldigt lugn dag. Väntar på att Jonte ska vakna och höra av sig så vi kan åka ner på stan nångång. Sen har jag inget mer inplanerat idag. Ihelgen blir det fest! wohoo! =)
heysålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0