aaa workwork

pjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! äntligen är den här arbetsdagen över! 7-18 är inte allt för rolig tid. Men det gick :)
Var i vilket fall hur mycket folk som helst på maxi idag. Var kommer alla ifrån?! :o Stress är nog ett väldigt bra ord för dagen.
Ihelgen ska jag slappa, jobba litegrann imorron 12-16.30, så de är skönt. :) Sedan ska vi nog ut på Interpool mina vänner och jag. Käka lite mat och spela biljard. ;) Hehe, får se hur det kommer gå.
Har nog inget annat planerat just nu.. Sitter och väntar på mat nu, är apgungrig! :D

reeelaxxx, take it eeeasyy. !

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej hej :).Låter som att det vart en jobbig dag på jobbet. Hörde att det var många sjuka bland personalen. Hoppas att ni får en lugnare dag imorgon. :). Jag är fortfarande anställd på maxi, har några timmar varannan vecka, som jag försökt jobbat medans jag gått och läst heltid på komvux. Men nu har jag hoppat av skolan och är sjukskriven från maxi. Så det är därför jag så sällan är där :(. Men längtar tillbaka. Fast inte alls till stressen och milslånga köer såklart.

Får du jobba mycket nu? Har du bara maxi, för visst gick du ut skolan i våras om jag inte minns fel. Hoppas du får en härlig middag med vännerna på interpool imorgon. Dom har god mat där och det är alltid mysigt med i-pool. Kram kram

2009-03-27 @ 20:07:12
URL: http://smooaa.blogg.se/
Postat av: Carola

2009-03-27 @ 20:07:32
URL: http://smooaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0