3 mars 2009

Vaknade vid 10 idag, skönt. Åt frukost och hade inte direkt nått inplanerat på dagen, så jag ringde runt till lite folk och tillslut fick jag tag på Stefan. Så jag åkte till honom och kika film. 3 Stycken. :) Först kollade vi på Bert-Den sista oskulden, (den måste alla se! Haha!) sedan Amagendon, och Get Smart. Alla filmerna var faktiskt riktigt bra! Var en sväng på Hemköp och köpte lite godis också. Drog hem runt 21, så nu har jag suttit här, kollat på My perfect life med Victoria Slivstedt och nu äre Samantha samatidigt som jag sitter och lyssnar på lite musik.
Har även snackat med Danne som är på andra sidan jorden.. Nya Zealand, stört coolt och jag är avis. :)
Ska väl snart ta och sova, ska jobba imorron, dock inte förrän 16 men ändå. Får se vad som händer på dagen.


The truth hurts, a lie is worse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0