21 mars

Igåår hade jag askul! Drog iväg runt 21.30 och kom hem runt 02.30, utan att vara på krogen, ;) Var väldigt roligt iallafall, även fast vissa spårade lite. Får se om det blir krogen ikväll då kanske. Hoppas det. =)
Åh, nu äre sånt härligt väder ute! Really like it. :') Men imorron skulle det tydligen snöa.. :o Hoppas det inte kommer något!!
Hmm, jaa annars blire bara en slappdag idag.. :)

Snodde denna från Sandra. :)
Är du kär just nu? - Kan jag inte påstå..
 Har du kysst någon idag? - Nä
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Ja ;)
Har du ett förhållande? - Nopee
När går gränsen vid otrohet? - kyss
 Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Maybe..
 Är du romantisk? - Vet inte..?!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej :p
 Är du svårflörtad? - Mm.. det är jag nog. eller ja, det beror på. ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Nej
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Haha OM jag har x)
Har du någonsin lekt med någons känslor? - Litegrann kanske.. (a)
 Har du haft sex med över 20 personer? - Nej (Haha!)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Både och ;) haha
 Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nää
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja
Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) -  ........ ;) Haha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  20.. ? 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Tss..nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig!

Valde att ta bort några frågor som inte riktigt var passande eftersom mina föräldrar läser bloggen. 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0