Saknar tiden då JAG tog studenten!

Var ju på bilprovningen i fredags, och min lilla skitbil gick igenom! Det trodde jag verkligen inte, de var bara ett par fjädrar(?) i fram som skulle bytas. :) Sen så var jag och Jonte på Max och käkade, mycket gott! Efter det jobbade jag från 13-19.30. Helt vanlig dag.. juste, hon som vann Robinson var och handlade.. x)
När jag slutat jobbat så drog jag hem, duschade och bytte om i rekordfart för att sedan dra till Jocke där också Susa, Sara, Thomas, MysFredde, Zandra och Tommy var. :) Blev förfest där sen drog vi ner till Heartbreak där det var jättemycket folk ute! Kul när det är så många man känner ute. =) Kvällen slutade dock lite tråkigt, Susa och de andra åkte hem lite tidigare, så det blev bara jag och Jocke kvar.. men det gick det också :p Slocknade direkt när jag kom hem till sängen. Sjukt trött! Vaknade 11.30 dagen efter och gjorde inte så mycket alls på dagen, slappade som vanligt.
På kvällen drog jag till Anna och Bella i Andersberg, satt hemma hos Anna och förfesta lite och snacka lite skit =) Efter en stund kom Sofia också, har knappt sett henne sen vi gick i samma klass i 9an så det var roligt :)
Vid 23.30 tog vi bussen ner på stan och mot Goya, som vanligt så var det knappt nå folk alls där när vi kom strax före 12, alla kommer dit mellan 00 och 01.. tillslut var det helt packat med folk och jättevarmt! Man får nästan gå ut och kyla ner sig lite var femte minut..  Massa roligt folk även där den kvällen =)
Mamma kom och hämtade mig efter 02 och vi skjutsade hem Niclas på hemvägen.

Idag sov jag länge igen.. men skönt vare!  Var hos farmor och farfar och fikade lite på eftermiddagen sen mötte jag Susa på stan för att kolla vattenkriget, haha de som går ut nu fick ju ha vattenkriget i fnasket i plasket och fontänen vid Tant Grön, eftersom de håller på att bygga om hela torget! xD De höll inte på så länge för vattnet tog slut efter kanske 1 timme, men det var nog många av dom som frös riktigt mycket, det var väldigt kallt faktiskt!
Själv klarade jag mig undan att bli blöt.. =) När det var slut och folk började dra sig hemåt så gjorde vi samma sak, fast vi stannade på Maxi och handlade lite glass och bär som jag ska äta snart. :)
Är ledig imorron också, riktigt skönt! Då har studenterna brännboll och boulongerskogen och jag tänkte dra dit och kolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0