22 juni

Sandra fyllde år i torsdags, så jag åkte hem till henne på eftermiddagen med massa andra :) Vi käkade tacos, och tååårta! Jag var tvungen att åka hem runt 23 för att jag skulle jobba dagen efter, Stina och Susa drog då också. Innan på dagen så var jag och Sandra på köpis, hon var så stolt när hon kom ut från systemet ;) Haha!
Dagen efter var det Midsommarafton, jag jobbade som vanligt^^ Men bara till 16, så det var ganska lugnt, och det regnade hela dagen också... inte förrän vid 18 sken det upp lite.
Efter jobbet åkte jag hem och var social med famor och farfar som va hos oss och käkade lite midsommarmat. :) Sen vare bara att duscha, byta om och sen dra iväg till Stoffe i fba, massa andra va där också. Rolig kväll faktiskt!

  
Dagen efter var jag faktiskt ledig! =) Riktigt skönt, jag och pappa drog ut med båten på sjön en sväng. :)
Resten av dagen slappade jag bara.. behövdes ;) Sen så igår jobbade jag igen, och ska jobba idag, imorron, övermorron, men på torsdag är jag ledig, sen jobba hela veckan ut...

Jag har börjar planera min fest jag ska ha här hemma när jag fyller år. =) Kommer nog bli riktigt roligt hoppas jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0