studentvecka

och jag är så avis på alla som tar studenten! Jag vill också..
Igår var det brännboll, jag mötte Sara där och så satte vi oss och kollade i gräset, mycket fint väder faktiskt! :) Efter en stund kom Jonte och Maja också. Efter ett par timmar så drog dom och jag blev ensam kvar, så jag hängde lite med Alex klass..Och ska man ut och dricka med dom så gäller det att man håller sig vaken och inte deckar, för annars kan man se ut så här;
 
      


Inte ens jag lyckades hålla mig ifrån pennorna, när jag kom hem såg jag ut like this
                                               

Alex klass blev trea i hela grejen. När allt va klart så drog vi hem till Alex. 
Alla var väl mer eller mindre fulla, utom jag såklart ;) Lyssnade på musik och snackade ett bra tag..

 
Hahaa, andra ville sjunga xD Drog mig hemåt efter ett tag där iallafall. Åkte hem käkade mat, sen åkte jag och pappa ner till sjön för att han skulle fixa nått med bojen.. Ut med den lilla, lilla båten igen och se om han skulle åka i vattnet i år igen. Men han klarade sig den här gången ;)
Igår jobbade jag hela dagen, 8-17. Skön tid faktiskt! Men när jag väl kom hem så blev jag lite depp igen, alla skulle ut och festa, barrunda you know.. like it =) jag gillar det så mycket att jag också ville ut! Haha så jag duschade, fixade och drog ner på stan och till Heartbreak. Träffade massa roliga människor där. ;) Åkte taxi hem med fba-ligan. yey. Nu ska jag ner på stan, hämta bilen sen käka nått kanske :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0