Skön dag

- För alla som är lediga. Själv får jag vänta tills på onsdag innan jag är ledig... -.-
Men jag ska inte prata jobb, det blir  bara tråkigt ;)

Igår när jag var ledig så åkte jag, Linda, Caroline, Elin och hennes pojkvän till Harnäs och solade! Riktigt skönt att inte göra nånting! Brände mig igår också, men det är bra idag. :) När jag kom hem så var mormor, morfar och vår kusin här och hälsade på, käkade lite innan de åkte hem. Sen skulle jag åka in till Forsbacka för att köpa läsk, så träffade jag Linus, Glenn och Mattias där så jag satte mig där och snackade lite med dom. :)
Det var dans ute på ladis, så de skulle åka ut med båtarna och kolla och köra runt lite, så jag hängde på. Åkte med Pontus, och satan vad hans båt gick! Haha det var asroligt! =)
De träffade på deras fotbollstränare på hans båt utanför ladis så vi alla hoppade upp på hans båt och de snackade lite.. Han hade en jättestor båt, och såg helt ny ut! :) Very nice..
När de skulle dra så åkte vi också vidare, till en liten ö ute på sjön, en motorbåtsklubb (?) där Linus och Glenn badade.
Själv tyckte jag det var lite kyligt ;)

 


Riktigt skön dag! Ser fram emot onsdag då jag är ledig nästa gång. Tycker faktiskt synd om mih själv som går miste om så mycket roligt som alla andra gör :/
Pappa håller på att grilla, ska bli mumma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0