MY NEW BFF

Nu har jag kommit en bra bit på väg genom mitt arbetsschema för den här veckan..Idag var jag i charken.. 11-19, och när jag kom hem hade jag fruktansvärt ont i ryggen. Så mamma fick massera lite. :) Får se om det blir bättre till imorron, men det är tveksamt eftersom jag ska vara i charken då också.. 6-15. Det är kanske den värsta tiden som finns att börja! Kommer knappt ur sängen och kommer till jobbet och ser ut som en zombie!

Så idag när jag kom hem så käkade jag och har suttit framför datorn. Har sett första programmet av Paris Hiltons My new BFF också. Kul att de visar det i Sverige mer än ett halvår efter USA. Jag har faktiskt redan sett alla de programmen.. och vet vem som vinner... it´s Britney! (eller Brittany?! )hur hon nu stavar sitt namn.. :p
Kul serie faktiskt. :)

Det fick mig tänka på Los Angeleeeeeeeeess och hur roligt jag hade ;)
Ihelgen blir det feeeeeeeeeeeeest! FINALLY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0