Ledig!

Nästan ledig iallafall, jag var på jobbet i ca 40 minuter idag på ett möte, that´s all. Efter det så åkte jag till Willys och hälsade på Jonte och Maja som jobbat där en vecka nu med att få folk börja skanna. :) Åkte till Köpis sen stund senare och köpte lite saker, sen till Sandra på Fältis.. hon red i kanske 15 minuter x) Snackade lite sen åkte jag hem, käkade och hjälpte pappa i med båten, så nu är den äntligen i! =)
Åkte hem till Sandra en stund, men vi bestämde oss för att åka till fba för att kolla fotboll ist^^ Haha! Fba vann förövrigt med 2-1 (tror jag? :p) Efter matchen drog vi hem till Sandra och bakade lite till imorron, och så kollade vi på väldigt, väldigt gamla bilder!! xD Haha.!! ;) Borde lägga ut några här nån dag. =)
Imorron är jag också ledig! Och Sandra fyller ååår! Hon ska spendera hela dagen på systemet tror jag. :) Så imorron blir det slappa på dagen, kanske stan en sväng, sen hem till Sandra på em/kvällen. :D

Det var min dag i korthet, orkar inte utveckla mer just nu.. ;)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0