Filmkväll

Igår blev det  filmkväll i fba hemma hos Mattias med Pontus, Linus och Mattias tjej (antar jag? :p) Haha, jag kan inte direkt alla vägar i fba, vad de heter och ligger, så skulle jag leta mig till en adress där jag aldrig vart. Måste erkänna att jag körde fel först.. Pinsamt Elin..Haha! Satt och garva åt mig själv och hur dålig jag var, har ju trots allt bott här i över 4 år. Hittade rätt tillslut iallafall och vi kollade på en film som jag inte kommer ihåg namnet på.. lite skum var den iallafall... :p
När den var slut så ville de åka hem till mig, allihopa hade vart där innan vi flyttade hit så de ville väl se hur det såg ut nu.. Sagt och gjort, hem till mig och kollade film, blev Boogeyman tillslut. :)
Min kära familj hade ätit kebab medans inte jag var hemma, så jag fick inget :/ Var hungrig, så efter filmen fick jag med mig folket till donken i Sandviken.. Haha! Tur nått hade öppet iaf ;D
Käkade sen körde jag hem alla.. :)

Idag har jag jobbat i cafét.. helt vanlig dag, lite mer folk än normalt, men det är ju midsommar snart ;) Work som gäller imorron med, men jag börjar inte förrän 16, så det blir en slapp dag helt enkelt. :)



 Im gonna make you mine, if it takes everything i have


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0