BIOx2

Bio två gånger på en vecka, hur ofta händer det? -Det har nog aldrig hänt förr. :p
Ihelgen såg jag The Hungover med Linus och Glenn, det är kanske den roligaste filmen jag någonsin sett! Skrattade igenom hela filmen, och på slutet när det var som roligast så kom tårarna, inte för att det var sorgligt, utan jag skrattade för mycket =) Efteråt åkte vi till Max, Linus käkade.. sen skjutsade de hem mig så gick jag och la mig eftersom jag skulle jobba dagen efter. -Oväntat..

Igår efter jobbet så åkte jag och Sandra in till Forsbacka och till "stranden" en sväng, det var ju knappt nån sand där. :p Men det var mys ändå, köpte glass och låg och snacka, det var inte jättekallt i vattnet, men tillräckligt kallt för att jag inte skulle bada ;)
Och idag efter jobbet så var jag med Susa, Sara, Sandra och Stina på bio. =) Den här gången var det The Proposal, och den var bra! Men Hungover är bättre ;D
Imorron är jag LEDIG!!! :D Första gången på evigheter känns det som! Så imorron ska jag sola på riktigt hela dagen! Ska till Harnäs med Lindson och fler. =)
Riktigt skönt!
Ses i solen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0