4 juni

Sovmorgon idag och sedan upp till jobbet. Jobbade till 18.30 idag, och det mesta var som vanligt. :) Haha, allt förrutom min hårfärg...! Fick nått ryck igår och fick för mig att jag skulle färga min utväxt som jag hade. Tänkte att "det kan väl inte vara så svårt" hmm.. köpte färg iallafall och hem och började fixa. Efter endast ett par minuter efter jag haft i färgen så började det svida i hårbotten.. så jag sköljde ut det, och tur var väl det, annars hade mitt hår nog vart orange nu! xD
Haha, alltså, det blev väl inte fult.. men det hade ju kunnat blivit bättre, men samtidigt så hade det kunna gått åt andra hållet också, så jag får nöja mig med den här färgen ett tag ;)
Igår kom Sara och Susa förbi fba också, vi hade tänkt att vi skulle sitta på bryggan och käka glass i solen, men så blev inte fallet eftersom det började regna! :/ Det blev glass i bilen istället, gick mycket bra det också, vi hade roligt iallafall ;)

Imorron ska jag åka med bilen till Bilprovningen.. sen luncha med Jonte och sen börja jobba kl 13. Efter jobbet blir det feeeeeeeeeeeeeeest! :D Vi ska tydligen hem till Jocke på Söder och festa, sen blir det Heartbreak eller Goya, förmodligen Heartbreak tror jag :p

Snart äre ett år sedan jag tog studenten, känns som igår ;)


Haha, bilden ovan är från Heartbreak nån dag innan själva studenten.. massa festande bara :p



Studenten var en av de bästa dagarna jag upplevt! Allt var asroligt bara =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0