14 juni

Dagarna går så fort! Snart fyller jag år. :) Funderar på att kanske ha fest hemma, men det finns ju lite problem.. Måste ha nånstans att göra av resten av familjen, och inte många vill komma hit till mig mitt ute i ingenstans, och gör de de så lär man gå typ 3 km för att komma hit. Taxi är också ett alternativ, men de vill inte många betala för. Så jag får väl tänka lite mer på det där. Men det skulle vara sjukt roligt!
Annars jobbar jag på som vanligt, har stressat ihjäl mig nu de senaste dagarna under studentdagarna. Helt galet! Så nu äre skönt med en ledig dag :) Synd att det ösregnar bara.
I onsdags fyllde syster 17 år, hon jag och pappa åkte till grönan för att kolla läget^^ ;) Dåligt väder annars en skön spelning.

Till veckan blir det jobba, ledig onsdag-torsdag bara. På torsdag fyller Sandra 20 år! Undra vilken affär hon kommer va i den dagen.. ;)
Ikväll blir det nog bara tv..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du jobba på grönan?

2009-06-14 @ 15:43:30
Postat av: Anonym

nope.. :)

2009-06-14 @ 18:03:13
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0