20 juli

Nu ska jag äntligen försöka berätta vad jag haft för mig senaste veckan... såg att jag inte hade bloggat sen jag fyllde, men jag har inte direkt orkat. :) Idag ska jag börja jobba igen, vart ledig 2 veckor och det har vart väldigt skönT! Synd att jag haft ungefär 3-4 dagar med sol bara.. -.- Men det är skönt att va ledig ändå :)
Kan ju börja med att säga att det har blivit en heldel film under de här dagarna pga av vädret.. men det har vart kul ändå ;)
Var även med Linus och Adde när de spelade golf i Högbo för nån dag sen.. jag slog en gång, sen behöver man inte säga mer om det ;D Haha!
I onsdags var jag med Sandra, Sara och Susanna ner på stan och kollade Sommarkväll, Markoolio skulle ju komma, men han hade blivit sjuk eller nått så Martin Stenmarck kom ist.. ;/ Vi som var taggade på Markoolio!! Gick runt och kollade på folk medans han höll på.. :)
I torsdags var jag, Linus och Pontus ute på Linus stuga i Storsjön, vi badade och bastade.. skitskönt! =) Sen åkte vi lite båt också, fick soppartorsk 1 gång, sen laddade batteriet ur 2 (?) gånger.. Haha! Men det löste sig alla gånger :)
I fredags gjorde vi samma sak, Mattias var med den gången också, plus att vi sov över. =) Badade och bastade då med, Linus skulle försöka sig på att snusa, vilket inte gick jättebra.. 6 gånger spydde han x) höh!
Vet inte exakt när vi gick och la oss, men det blev runt 04-05 tror jag..
Pontus: "Inte vidga fisring.." HAHAHAHAHAA! Han måste ha tänkt högt eller nått, fruktansvärt roligt var det!  ;D
Sen igår så var jag ut med Linus och Swanbeck på sjön, åkte och badade vid en strand, eller bada och bada.. när jag precis skulle hoppa i så skulle vi åka till ett annat ställe.. :p Men det blev inget mer med det, utan vi tuffade hemåt.. :p

   
   
   
   
   
Ska lägga upp bilder på fb också.. :)



Imorse kom de och hämtade hästen.. :/ tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0