July 24

I onsdags var jag med Susa ner på stan, kollade in Sommarkväll. Ganska mycket folk som var där och många man kände. :) Kom ner vid 19.30 ungefär och vandrade runt och tittade lite först. Efter en stund satte  vi oss i gräset vid slottet och tittade på folk som gick förbi och lyssnade på Markoolio som bara sjöng 2-3 låtar(?) Tråkigt, var pepp på att höra lite gamla låtar. Vid 21 kom Alice och Fagge, lyssnade på dom sen drog vi oss hemåt. Linus kom hit och kollade film sen gick jag och la mig eftersom jag skulle upp och jobba kl 8. :/ Har vart väldigt sega/jobbiga dagar på jobbet nu, och det lär inte bli mycket bättre av att det är löning nu och folk är galna. Jobbar varje dag fram tills torsdag, då blir det Storsjö yran, så ihelgen blir det ingen fest heller.


» Life sucks when I know what I want, but I can´t get it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0