Semester!

Äntligen har jag 2 veckors semester! Känns väldigt skönt och välbehövligt!
Det var kaos på jobbet igår, men det orkar jag inte skriva om. :)

Jag slutade jobba 18.30 igår, efter det åkte jag till båten, fixade lite grejer sen hem, duschade och bytte om. Efter en stund kom Jonte och Maja, de skjutsade mig till Årsunda och Strandbaden. Träffade Pontus och Linus där, joinade dom och massa andra. :) Jag hade asroligt där! Massa trevligt folk! :) Fick förövrigt visa leg 2 gånger igår, när jag skulle in dit och när jag skulle beställa dricka.. Ser jag så ung ut?! x)
Runt 24.00 (har jag för mig) så åkte vi båt hem till Linus stuga ute på Storsjön, rolig båtresa faktiskt! =) Kom fram till stugan, Pontus deckade i soffan och jag och Linus gick runt lite på ön.. Sen kom det fler människor också, och kvällen/natten blev väldigt rolig! Jag glömde ju min kamera hemma, så det blev inte så många bilder.. men det kanske är lika bra ;)
Jag somnade runt 5 tror jag.. vaknade till och från hela tiden, kunde inte riktigt sova. När vi väl skulle åka därifrån så funkade inte Forslunds båt, så Linus fick bogsera med sin. Kom fram tillslut iallafall :) Sen drog vi till pizzerian och käkade allihopa. :p
Riktigt rolig dag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0