Måndag 6 juli -09

3 days to go ;)

Efter att jag kommit hem från Linus stuga igår så gjorde jag inte mycket alls på dagen. Senare på kvällen blev jag rastlös och drog ner till båten och lyssnade på musik. Drog på mig badkläder också utifall att det skulle va skönt i vattnet..  Och egentligen så vare inte så kallt i vattnet, men desto kallare i båten! Linus kom och joinade också.. vi åkte till Maxi och köpte lite chips och läsk och satte oss i båten igen och spelade kort. Haha :D Jag var förövrigt kass och Linus vann alla 4 gånger vi spelade. Men jag får väl skylla på att det var ett spel jag aldrig spelat förr och det tog tid att lära sig ;) När vi tröttnat på det så fick jag en guidetur i fba.. Haha! Det tog ungefär 5-10 minuter? =) Sen drog vi hem till Glenn en liten stund innan Linus blev trött och ville hem och sova. :p
Vaknade ganska sent idag, men det var skönt :) Tagit det lugnt hela dagen, städat lite på rummet och var på köpis i 30 minuter kanske..
Kom nyss hem från fba igen. :p Var med Linus och Glenn och kollade film, blev Bad Boys. =) Och på tal om ingenting så måste jag visa ett litet klipp jag hittade på youtube;



-På den toaletten har jag vart! Hahaha! xD
Nu ska jag sova. Får se vad som händer imorron =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0