elinpelin 20 år!!!!!!!!

Oj, var ska man börja? Har en heldel att berätta, men tja, börjar väl på fredag morgon då jag vaknade väldigt tidigt(?) Sov inte alls bra den natten, tänkte på för mycket med festen och vad som skulle göras.. Tror jag somnade runt 03 iallafall. :)
Fick presenter på morgonen av familjen, sen städades det endel. Anna fick för sig att pappa skulle bjuda oss på Subway, så det blev lunch där med Sandra och Sara. Efter det gick vi till systemet ;D Sandra: "Men Elin, borde inte du ta 2 korgar?;)" Haha, nästan så! ;D
Sen så skjutsade vi hem Sara, sen drog vi till Köpis, systemet igen. Och sen skjutsade jag hem Sandra och så drog jag hem och började fixa massa, gjorde bland annat tårta =) Efter en stund kom Linda Fe! Inte träffat henne på ganska länge, så det var asroligt, som vanligt ;) Vi åkte till systemet igen.. haha! Så kom Sandra och Jonas också. Vi började förfesta lite redan när de kom, vid 16.30 ungefär. :) Gjorde bål som blev asgod! Im the best ;) Var lite halvorolig för vädret, det regnade på dagen, sen vare bara mulet och kallt... Men vid 18 ungefär så kom solen fram och det blev jättevarmt! :D Så då satte vi oss ute på verandan.
  
Sen kom även boysen från fba. :)
 
Senare kom Susanna, Sara, Stina, Alex, Joel, Jonte, Posa,Linda, Stefan, Danne, Thomas.. och några fler som jag inte kan komma på just nu.. :p Men visar lite bilder istället. =)
    
   
   
  
Sååå.. ungefär sådär såg det ut ;) Hade fruktansvärt roligt! :D
Gårdagen blev väldigt seg, Linda åkte hem vid 12, jag låg kvar i sängen en stund till. Vid 14 åkte jag och köpte kebab, det var ruskigt gott! Hem och slappa igen, vid 18 åkte jag till Linus och kollade på film, blev kvar där ganska mycket längre än vad det var tänkt egentligen.. ähh, är man ledig så är man, kom hem därifrån 03.15. ;)
Fick inte sova nå länge idag ;/ släkten kom och firade mig, de har typ nyss åkt härifrån. :)
Ikväll blir det nog bara va hemma, ska kanske dra till Sandra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0