8 days to go

Nästa fredag fyller jag år :) Ska bli riktigt roligt!

Sedan jag skrev sist så har det inte hänt mycket alls, igår (onsdag) så var jag ledig! Jag, Sandra, Sara och Susanna åkte till Hedåsbadet utanför Sandviken och solade & badade. Vi stannade på Maxi för att köpa lite nödvändiga saker, som tex Tom och Jerry Kex! Kanske hur goda som helst! Hur som helst så badade jag  för första gången ute iår..badkruka jag vet ;) Men det var riktigt skönt i vattnet! Jag och Sandra hade vattenkrig(?) och mina solbrillor jag hade på mig tappade jag och de sjönk till botten.. haha! Men jag hittade dom efter en stund :) Vi lekte med en tennisboll i vattnet, jag har ont i armen nu efter det! x) Så kan det gå, roligt hade vi iallafall. Jonte, Eric, Verran och Maja kom dit också, men de va där knappt en timme innan de åkte hem pga att det åskade. Vi stannade kvar och satte oss under ett parasoll och käkade sallad vi hade med oss, der regnade inte mycket alls och efter kanske 30 minuter så kom solen igen! =) Back to the beach! Blev kvar där en stund till, det kom änder (eller ändor som man också kan säga;)) som vi matade. Mamma med 4 "kycklingar". Haha! xD Tror de åt halva vårat Tom och Jerry-paket :p
Mysig dag iallafall. =)
 


Idag jobbade jag 8-17, efter jobbet hämtade jag upp Sandra så åkte vi till Ladis och solade och badade lite, det var mycket kallare i vattnet vid Ladis än vid Hedåsbadet! Sara kom efter en stund också. Så det blev ännu en ganska slapp dag. :)
Imorron blir det jobb, 11-15. Nice! Sen äre bara lördag kvar sen semester i 2 veckor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0