Mitt 2008

Jag kommer minnas 2008 som ett väldigt bra och roligt år =)

12 januari EMD Electrolux, Sthlm. Saaatans kallt vare!
20 januari EMD TBS Sundsvall.
21 januari EMD TBS Gävle.
16 januari EMD Sälen.
24 februari EMD Hudiksvall och Timrå.
27 mars rolig tågresa med Alex till Sundsvall.
5-6 april EMD Karlskoga. kanske hur kul som helst?! :)
19 april EMD Gislaved.
3 maj Svenstavik. galet långt!
15 maj Rix FM festival Stockholm.
16 maj KÖRKORT! :D
23 maj Rix FM festival Falun.
24 maj STUDENTBAAAAL! :D
25 maj EMD Valbo köpcentrum.
3 juni BARRUNDA! :D jag och susa ägde ;) haha
7 juni EMD Askersund.

13 juni STUDENTEN!!!!! =D

5 juli EMD Gatufesten Sundsvall.

6 juli EMD Parken Zoo Eskilstuna.
23-24 juli EMD Rockoff Åland.
10 augusti EMD Bollnäs. VIP ;D
16 augusti EMD OliverTwist Västerås.
20 september EMD Borlänge.
20 september EMD Sandviken.
27 september EMD Sala.
28 september EMD Västerås.
20 oktober USA!! :D
25 oktober Halloweenfest på Playboy Mansion! :D
1 november Playboy Mansion
6 november Universal Studios
8 november Playboy Mansion
12 november Disneyland
15 november Playboy Mansion
30 november Darin Borlänge.
12 december Darin Valbo köpcentrum
31 december Nyårsafton!
Jag har hunnit med en massa saker... x) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0