Tråkig start för många 2009.

Inatt brann det på Sätra. En hel radhuslänga med lägenheter är förstörda. Vet inte hur det började men har hört antingen någon värmeslinga som börjat brinna eller barn som smällt raketer där i närheten. Det är så otroligt tråkigt när sånt händer, speciellt när man vet folk som bor och har bott just där. Min gamla klasskompis föräldrar bor där, allting är förstört, ingenting kvar. Vad gör man då? Man har ingenstans att bo och inget av det man äger fanns kvar längre? Jag vill aldrig någonsin behöva vara den personen, och säkert ingenannan heller. Ingen kom till skada i den här branden iallafall, och det är väl huvudsaken.


Var där och tittade idag. Usch...



Förrutom att åka och titta på de där så har jag inte gjort speciellt mycket, var på maxi och inventerade idag 7-10.30, sedan ner och möta pappa på stan där han hade vart och polisanmält min telefon och jag hängde på till försäkringsbolaget och telia. Fick bekräftelse från försäkringsbolaget att jag kunde hämta ut en ny telefon hos telia, så det gjorde jag. Spärrade telefonen helt idag också.
Iallafall så kan folk ringa/smsa mig nu, har samma nummer. Så nu gäller det bara för mig att få tillbaka alla nummer.
Nej, ska snart sova. Är ganska trött efter att vart uppe före 06 imorse.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0