Stockholm

Nu är jag hos lilla Linda Fes i Stockholm.
När jag kom så mötte jag Linda, Cicci och Erika på centralen. Köpte tunnelbanekort så åkte vi till Kungträdgården, Linda och Erika skulle åka skridskor (?!) Kom fram och det var AAASKALLT ute! Jag och Cicci kollade på medans de försökte styla lite och åkte runt några varv ;) Sen fick vi nog på grund av kylan och drog till donken.. vad annars?^^ Haha! Eftersom jag själv ätit på Max innan jag åkte hemifrån så var jag inte så hungrig... Men vi satt där ett bra tag och snackade lite..
Sen drog vi mot tunnelbanan och jag och Linda åkte till Söder, där vi skulle hyra film och köpa massa godis,chips, läsk osv.. =)
Vi åkte till Kungsängen där jag är nu. Hehe, Linda sökte på filmen vi hyrde innan vi såg den, och det var mest kommentarer som: "HYR DEN INTE!, Dåligaste skräckfilmen" osv. och jaa... vi kan nog intyga att det verkligen hade rätt. Det var den dåligaste filmen jag någonsin sett! Dåligaste skådespelarna ever, om man nu ens kan kalla de så...
Det var även massa hack i filmen så vi ska gå tillbaka imorron och kräva att vi får hyra en annan film! x)
Imorron ska vi även till Vällingby där det tydligen är ett nytt köpcenter. :D yey!

Nu sitter vi (jag) och väntar på att JVM finalen ska börja! =) 01.30 börjar det.. får se om man tar en lite tupplur till dess, är ganska trött nu redan. :p

Det var allt för idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0