Jag kan aldrig få nog av skor!

Jag kommer in i perioder ibland, då jag köper skor hela tiden! Kläder känns inte intresant längre, och ibland äre tvärtom, igår var jag på köpis med syster och hittade ett par skor, sommarskor, och ja.. De var ju väldigt söta så jag ar tvungen, rosa var dom också, det kan man ju inte säga nej till!
Och när jag var i Stockholm så köpte jag också ett par skor.. Nike skor.. de är supersköna! Jag har en väldigt bred smak när det gäller skor har jag märkt, allt från höga klackar, låga klackar och streetskor. Skor är alltid kul! ;)

Jag har varit hemma idag också, mådde verkligen inte bra imorse, min hals hade typ torkat igen. Förresten, inatt vid 01 så vaknade jag av att det small satans högt här hemma, eller utanför då. Det lät som jordens explotion och jag trodde det var något med företaget här bredvid det hade hänt något med. Gick upp och kollade, men såg ingenting. Sen kom det 5 smällar till, då tänkte jag "det är väl nån som firar nyår lite försent".
Imorse sa mamma att det var några som hade vart vid vår brevlåda och smällt raketer.. vet inte varför, de ville iallafall inte brevlådan något illa för den står kvar, men det var lite irriterade iallafall. :p
Anyway, jag vaknade 9 imorse, gick upp och tog en alvedon och läste tidningen, sedan gick jag och la mig igen. Tänkte försöka sova någon timme till iallafall, det kan man ju säga att jag lyckades med.. När jag vaknade och kollade klockan så var den 14.30(!!) oops...
Jag känner mig faktiskt mycket bättre nu, inte lika ont i huvudet längre. Hostan och halsont är kvar...Får se om jag lyckas sova inatt.
Nää, nu ska jag nog dra och kolla tv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0