Hemma igen

Efter väldigt lite tid till att sova inatt så är jag iallafall hemma. Grammis galan vart sjukt rolig! :)
De började med  att jag och Linda vaknade runt 12 (igen), tog det ganska lugnt, fixade och greja innan vi åkte in till stan och Hovet. Utanför Hovet träffade vi Micks, Jessica och Ronja. :) Jag och Linda gick en sväng och bestämde oss för att köpa ett par sockor, eftersom det var askallt och våra fötter hade förfrusit.
 Så ett par såna blev det. Haha! Sköna iallafall. Sedan hängde vi på donken ett tag, innan vi gick mot ingången. Jag och Linda gick in där, hängde av oss jackorna och fick snygga armband, som också var "biljett" till efterfesten på Berns ;D
 Hmm, vi kom in dit före 18.00 någongång, och direktsändningen började inte förrän 20.00, så tiden mellan där så fjantade jag och Linda oss mest. Haha... "Vinkar de till oss??"  Sjukt pinsamt.. Minglade runt bland borden där också..träffade på Erik och Danny.. "Vart sitter ni?, var maten god?" eeh.. aa ;D haha. Det var skoj att träffa dom igen, har inte gjort de sen september ju.. D': Jag är lite trött i halsen... E': Jag är lite trött i benen... E&L': *Kollar ner*. HAHA! Pinsamt de där Erik berättade  om Takida också xD
    EMD fick pris för Årets bästa låt.
I pauserna så gick väldigt många ut och rökte, och aj vad kallt det blev då! :/ Uscha. Men iallafall så var Kevin på väg ut, (inte för att röka tror jag), sträcka på benen kanske, så säger jag till Linda: "Kolla där är Kevin!" Och tydligen så sa jag det ganska högt för han kollade tillbaka och hejade med världens flin. :D Haha, han är söt.
Efter direktsändningen så hade de fixat bussar till alla med armband till efterfesten på Berns, asnice att slippa tunnelbanan, och vår busschafför höjde volymen rejält, det var Play it for the girls på radion x) Haha!
När vi hoppade av så insåg vi att vi var ashungriga, så vi drog till Max och käkade lite innan vi drog tillbaka till Berns.
Gled in där lite snyggt, lämnade jackorna igen och kollade in festen.
      På efterfesten såg man bland annat; Robyn, Gry Forsell, Christian Walz, Kevin Borg, Niklas Wahlgren, Rongedals (?), Lazee, In Flames, Håkan Hellström, Alex och massa massa mer!
Vi hamnade i säng efter 3 någongång. Väldigt rolig kväll!  Bussresan hem var kanske inte nån höjdare iofs, men det göör inget ;D
  
 Övertrötta som satan var vi x)
FRUKOST! Linda, du ska få igen för att du väckte mig så tidigt imorse. ;)
Men tack för helgen, hade sjukt roligt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härlig frukost!!

Haha Grammis var helt klart 10/10 toaster, puss påre sötis! :D <3

2009-01-08 @ 17:21:06
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0