Heartbreak

Igår vare hockey, och Brynäs spelade mot Frölunda! :) Jag som hade längtat efter att se Honken igen fick äntligen göra det! Hehe.. Susa var med, och vi satt och snackade på som vanligt om massa skojiga saker ;) Förövrigt så vann Brynäs med 3-1 också, så det var asbra! :D Träffade massa folk jag kände där också, så de var nice. De första två perioderna var ganska avslagna..småtrökigt. Men i tredje blev det som en helt annan match! Skönt med 3 poäng. Hahaa! Vi hade de roligaste snubbarna som satt bakom oss under matchen, de var helt insatta i allt som hände och de sa saker som; "Ta ett yxhugg mot huvet på honom!" Den andre: "Nää.. de kanske är att ta i, men..." Den andre: "NEJ! Ett YXHUGG! HAHA"
Vi satt och asgarva åt dom!

Efter Brynäs-Frölunda så skulle det vara en till match med massa gamla spelare och även ett par kändisar som spelat hockey förr. Bland annat så var Börje Salming, Bygg lovs Matte, Kicken från Poodles, Roger Melin där. Det var kul att se, men efter ett tag så tröttnade jag och Susa så vi drog ut till bilen och väntade på de andra.

   


När allt var slut så drog vi hemåt, skjutsade hem Susa först, sen vare bara hem och fixa och greja till kvällen. När det mesta var färdigt så åkte jag till Susa, där även Stina, Malin och någon mer var.. :p Pratade lite, lyssnade på musik..förfestade lite helt enkelt. :) Susas mamma skjutsade ner oss på stan och Heartbreak. Hehe, egentligen var de ju 23 som åldersgräns där, men vakten var snäll och släppte in oss ändå. :) Träffade massa roliga personer och efter ett tag där inne så insåg jag att typ halva Brynäs var där! Haha :p Bland annat; Widing, Sandin, Persson, Danielsson, Sjödda, Dixon, Lindbäck, Lind. Kicken var också där. :p höhö! Vi hade skoj ;)


Tog en taxi hem när det stängde och jag vaknade inte förrän 13.00 idag :o Sov sjukt länge!
Idag kommer jag bara slöa... söndagar är så tröökiga! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0