Flask"attacken"

Igår när jag satt på min rast på jobbet så läser jag tidningen. Det är helt tyst i lunchrummet, och jag börjar skratta medans jag läser. Anledningen var att jag läste om matchen igår mellan Djugårn och Brynäs på Hovet.
Domarn var tydligen störd och vissa blev väldigt irriterade.
Citat ur Aftonbladet;

"Rådbjer gav Brynäs lagstraff och Djurgården fick spela 5 mot 3 i två minuter. Efter halva tiden styrde Niklas Anger in segermålet 2-1.
-Det är naturligtvis oacceptabelt att kasta in en flaska från båset, samtidigt kan jag ha viss förståelse för att det kokar över för spelarna, säger Czarnecki.
Vad tycker du om Widings agerande?
Jaha, var det Widing som gjorde det. Då får jag ta ett snack med honom då, säger Czarnecki, och kostar på sig ett leende. Enligt uppgifter till aftonbladet bad Daniel Widing sina lagkamrater om ursäkt för den inkastade flaskan.
-Widing snackade inför laget efter matchen, men vad han sa tänker jag inte säga. Det får han svara på själv, säger Mads Hansen.
Widing själv var fåordig:
Jag vill inte kommentera någonting av det som hände. Allt jag kan säga att flaskan som låg på isen var menad för vår målvakt. Han behövde dricka."


Hahaha! Klockren kommentar...Daniel Widing är min idol. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0