CANADA GOOSE

Jag vet att jag har tjatat massa med att jag saknar Los Angeles och California. Men det är helt sjukt hur mycket jag vill tillbaka dit, vill inte vara i trökiga Sverige. :/ Samtidigt så tänker man ju på att man har familj och vänner här som man kommer sakna enormt mycket! Så det är så svårt med hur man ska göra.
Nu har jag blivit grymt peppad på att plugga där, typ genom CSN eller nått. Ska nog åka ner på stan och kolla med dom vad det innebär och vad det kostar osv. Skulle vara grymt kul att göra något annorlunda, igen. :p

Det var de jag hade på min lilla hjärna just nu. Får se vad som händer. :)
Förresten så jobbade jag idag iallafall, 7-12, ganska skön tid. Så efter jobbet drog jag ner på stan och träffade Stefan. Käkade lite lunch och kollade i affärer, dock inget köp men... jag var så nära att köpa en Canada Goose jacka. Den var ljusrosa(!!!!!!) Satan vad fin den var! Även fast det var rea på den så ansåg jag att jag kunde spendera de pengarna på annat... Den hade kosta typ 6000:-, och nu 3995:-. Men njaaaa, alltså det sved lite.. även om det var min drömjacka.. Haha! Den var så FIN! Jag blev ledsen när jag såg vad den kosta.. ;/ blä.
Efter den besvikelsen så åkte vi hem till Stefan och kollade på filmen Bert! Hahaha, sjukt rolig!
Nu sitter jag hemma, och ska som vanligt jobba imorron.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hahhaha du kan ju inte börja plugga där heller! + att du kommer sakna mig för mycket jag vet hur de va när du va i los angeles i bara 3 veckor utan mig frästen skulle ja inte ha nån att bråka med ;)

2009-01-29 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0