'böcker, kläder tv och mat vi har allt under samma tak'

-undra hur många gånger jag hört den truddelutten nu...haha! Jag vet iallafall att det är för många gånger! :p

Hur som helst så har det som sagt bara vart massa jobb hela veckan + helgen. Det blir lite jobbigt när man är så partysugen och så kan man inte gå ut. Får ta det en annan helg helt enkelt. :) Imorron får jag äntligen sovmorgon(!!!) Det behövs verkligen så mycket, så jag börjar jobba 16. Nice ibland. ;)
Pengar behövs det med... så det är därför man får jobba arslet av sig nu medans man kan.. Jobba så mycket som möjligt alltså. Fick en helt okej januarilön iallafall.
Nää.. nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla tv, och sa,tidigt facebooka ;D Haha

Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag saknar Los Angeles..Vill dit igen.. NUUUUUUUUUUUUU! Hoppas på iår iallafall.. (a)
hejs ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0