Better.

Simba är mycket bättre idag. Normal igen faktiskt, så jag vet inte vad de var.. kanske nått han hade fått i sig..

Idag sov jag till 11 nånting, mycket skönt. Åt frukost, gjorde mig iordning sedan drog jag, syster och pappa till köpis och tittade lite. :) Åt bland annat lunch på IKEA, sedan en liten runda bland alla affärer men jag köpte faktiskt inget. Sen åkte vi hem, satt vid datorn lite medans pappa fixaxde mat. Efter maten så drog jag till Sandra & Jonas där också Stina & Anna var, de badade tunna, men jag kände att jag inte ville riskera att bli sjuk igen så jag gjorde inte det. (aaaaskallt ute ju! :o) Jag var fotograf istället ;D Haha! Pratade om massa roliga minnen osv. :)
Efter ca 1 timme drog vi in, de började spela nått spel men var lära dra in till Valbo och hämta syster som var hos en kompis. Så nu är jag hemma. Ska nog sova ganska snart, har inget för mig ändå, å de är typ inga roliga inne på msn eller facebook nu. ;) höh..
najti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0