Åh, pepparkakor..!

Idag på jobbet så kom det en väktare fram till mig och frågade om jag hade sett den civilklädda väktaren någonstans.. det hade jag inte..Så jag ringde honom för han hade ringt den andre väktaren innan och sa att han behövde hjälp, men nu fick de inte tag på varann. Den civilklädde sa att jag skulle säga åt den andra att ställa ute i spel sålänge. Så tillslut kom den personen han hade spanat på ut, och de tog honom... en gubbe som inte alls såg frisk ut. Polisen kom också, han hade tagit saker för över 800 kronor, och det räknas väl som stöld tror jag (?) När jag såg vad han hade försökt ta började jag skratta lite.. alltså vad tänker man med när man försöker sno med sig pepparkakor, strumpor, räkor och AC/DC-skivor bland annat?! Hahaha.. alltså, ska man ta nått så kan de väl iallafall vara nått som är värt att ta.. som riktig mat eller nått..inte pepparkakor.
Nu säger jag inte att de är rätt att stjäla, men ni fattar. :) Men såna människor kan ju inte vara friska alls...

Nu ska jag snart ta och lägga mig och sova. Worka imorron också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0