6 januari

Vaknade vid 12 (?) idag här hemma hos Linda. Vi satt uppe till typ 04.45 inatt tills JVM var slut.
Vi drog oss upp, fixade och greja så åkte vi till Vällingby och kollade in deras nya shoppingcenter. Köpte ett linne på Gina. Vi köpte munkar också, det var väldigt goda och varma! Det behövdes verkligen då det var väldigt kallt ute. Haha, vi hittade en födelsedags present till danny också x) vilken humor vi har..
Efter Vällingby så drog vi in till stan, filmen vi kollade på igår var ju så kass+ att den hackade så vi gick tillbaka med den och bad om en ny. Så vi fick välja en ny film och det blev House of wax, kan bli intresant. :p Sen gick vi till ett ställe på söder och käkade lite och snackade 'shit'. Haha!
Sedan träffade vi Cicci vid Skrapan.. kollade i lite affärer, jag hittade ett par skor...-att jag aldrig får nog av skor?!?- Ett par Nike skor äre iaf, och det var halvapriset. ;) Jag gillar dom.
Tog pendeln tillbaka hit och nu har vi ätit tacos och kollat Top Model, vi väntar på att tvn uppe ska bli ledig så vi kan kolla filmen ;D Zorro på tv här sålänge.

Förövrigt så har Linda hjälpt mig med bloggdesignen idag^^ Haha jag är så kass på det så det finns inte, men nu blev det lite ändring iallafall. =)
Nu blir de film snart!
Imorron äre Grammis :)


Haha, från Sala ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

okejokej, tack för svaret :) antagligen har du ingen aning men skadar endå inte att fråga, är det svårt att skaffa boende i CA?

2009-01-07 @ 00:20:52
URL: http://vitardetsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0