30 januari 2009

Imorse vaknade jag av alarmet av min kära telefon. Klockan var 9.30 och det var dags att gå upp för att sedan ta mig till jobbet kl 11. När jag kom ner så såg jag direkt på Simba att det var något som inte alls var som det skulle. Pappa sa att han hade vart lite hängig på morgonen och jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. Ringde pappa och sa att jag inte kunde lämna honom hemma ensam utan någon annan här som kunde kolla till honom. Han kom hem så ringde han veterinären som inte direkt visste vad det kunde vara. Men vi gick en runda så verkade han må lite bättre, han kunde gå normalt igen iallafall. Eftersom han ändå är 12 år så blir man så orolig varje gång det händer någonting, minsta sak så kan man tro det värsta. Han verkar må hyffsat bra nu iallafall.


Älskar dig, älsklingsvovven <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade bäbis

2009-01-30 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0