2008/2009

Nyår var helt ok, fram till ca 01.00 då min mobil blev stulen. :/ Trökigt värre.
Innan allt det hände så började allt med att jag gjorde mig iordning här hemma, sen åkte ja till Susa, hon satt och åt mat, och då kom jag på att jag glömt äta så jag fick också lite mat :) Efter en stund kom Sara och Sandra. Susas mamma skjutsade oss till Andersberg och till Zandra och Tommy där de hade fest. Där vare massa mer folk och vi festade och snackade lite innan vi vid 23 tog bussen ner på stan. Fick även med oss Fredrik och Tomas därifrån. :) Nere på stan träffade vi Tim och Fredrik vid donken, sen drog vi till Slick. Var inte så mycket folk där då, men det var kul ändå. :) Vid 12-slaget gick några av oss ut, eller typ alla utom ena Fredrik(?) Kollade lite fyverkerier, träffade Stefan, Marcus och Danne därutanför men de gick vidare.. de skulle på nån fest. :p
Så jag drog in igen, det var saatans kallt!
Jag hade iallafall väldigt roligt fram till dess att mobilen försvann. Jag var så arg, och till alla jag var med; förlåt för att jag blev så osocial.. :/ Inte meningen. Sprang runt och letade tills de stängde, och lite till efter det för att se om jag tappade den på dansgolvet kanske..Frågade i alla barer osv om de fått in nån.. men icke.
Så jag drog därifrån, tur att mamma stog utanför och skjutsade hem mig.
Slocknade direkt när jag la mig i sängen och sov ganska länge idag, så det var skönt. Får väl se vad som händer idag, det bästa man kan göra dagen efter man festat är att kolla film, äta chips och dricka cocacola. Bäst! Så förmdligen blire väl det då.
Haha, juste jag fick en kommentar igår när jag satt själv på slick när alla mina vänner gått. Det kommer fram en kille/gubbe och säger "snygga ben! mumms!" Han gjorde så jag började skratta lite iallafall.  Tim kom med på ganska många bilder igår även fast han inte gillar att vara med på bild ;)
                
Nääe, nu blire film!

Kommentarer
Postat av: Tim

Vill inte vara med på bild.. usch :P

2009-01-02 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0