10 januari- och jag har blivit sjuk.

Ja.. Nu har man blivit sjuk. Kände igår kväll att jag inte mådde bra alls, tog en alvedon och gick och la mig tidigt. Vaknade tidigt imorse, hade ont överallt och min hals är inte okej. Gjorde honungsvatten, vilket lindrade lite kanske. Var vaken 2 timmar, sen somnade jag igen och vaknade 14. Hade lovat att skjutsade pappa till hockeyn, så jag gjorde det. Passade på att köpa 2 påsar halstabletter också.
Brynäs spelar mot Skellefteå just nu, 2-1 står det. Första perioden.
Igår hade jag iallafall ett väldigt trevligt samtal på fb. 'Skulle jag inte upp tidigt och träna imorron så hade du gärna fått kolla tv med mig.' hehe.. ;p



Jag som tänkte dra med Susa ut på krogen ikväll.. well well, får bli en annan gång. :)
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0