Vänt på dygnet

Ja, jag har råkat vända lite på dygnet nu när jag jobbaar lite konstiga tider. Men det gör inte mig så mycket. :) Jobbade 13-21.30 idag, skulle börjat 16 egentligen, men de behövde mig tidigare. Sprang in på Max innan jag började. Alltid lika gott!
Jag missade ju hockeyn på Läkerol idag, men det var tur jag hade syster som kunde uppdatera mig om läget under matchen ;) Brynäs spelade förövrigt mot Linköping idag, serieledarna(!!!!)  coh Brynäs krossar dom totalt! 6-1 blev det, hur bra känns inte det? Haha, så hade tydligen Jämtin smällt till Sundlöv när han fick matchstraff och var på väg ut. Vilken jävel han är den där Jämtin. Elitseriens mest hatade var det va? Mm.. Jag kan förstå det. :)
Hur som helst så är det viktigaste att Brynäs vann och tog mycket viktiga poäng!


När jag slutat jobbet så åkte jag till Hemköp för att möta Jonte och Emil där, de skulle köpa frukt och vaniljkräm som de skulle ha och äta. Jag lärade ju hänga på såklart, det bangar man ju inte på! :D Sedan åkte vi hem till Emil på Söder och snackade lite skit och kollade tv. "Bara 2 minuter!!!" Haha.. jisses.!
Så jag kom hem för ett tag sen och ska lägga mig och sova snart. :)
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0