Valentines Day

Brynäs vann igår mot Rögle borta i Ängelholm! Guldvärt! Jag slutade ju jobba 19, så jag lyssnade på matchen (som började 16) på jobbet, sedan skyndade jag mig hem, käka, duscha, bytte om och så drog jag iväg till Susa, där Sara också var. De hade ätit lite mat och efter åt vi fruktsallad. :) Pratade massa och skrattade hela tiden! Haha!
Sara skulle vara nykter för kvällen så vi tog bilen ner på stan, parkerade vid slottet så drog vi oss mot Church Street där Saras jobbarkompisar satt och åt, de är polacker. :D Haha! Fattade nada av va de pratade om, men det var säkert skoj. ;) Vi drack en varsin öl där och sen drog jag och Susa oss vidare. Vi hade lite beslutsångest om vart vi skulle dra.. Men det löste sig till slut och vi hade askul! :D När klockan närmade sig 02 när allt stänger så gick vi till HeartBreak där vi skulle få skjuts hem ifrån.
När vi stog där möttes vi av glada Brynäskillar som firade vinsten ;) Lite snack och sedan hem.

Idag blir det en riktig slappdag! Ska nog åka och köpa lite chips och cola senare, bästa dagen-efter-'maten' xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0